Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

Porträttbild av Kerstin Gidlöf. Foto.

Kerstin Gidlöf

Forskningshandläggare

Porträttbild av Kerstin Gidlöf. Foto.

Grocery shopping in the digital age : Visual attention and product choices in physical and online supermarkets

Författare

  • Kerstin Gidlöf
  • Nils Holmberg
  • Annika Wallin

Avdelning/ar

  • Kognitionsvetenskap
  • Vetenskap och Beprövad Erfarenhet (VBE)
  • Institutionen för strategisk kommunikation

Publiceringsår

2018-09-08

Språk

Engelska

Dokumenttyp

Konferens - annat

Ämne

  • Human Aspects of ICT
  • Psychology (excluding Applied Psychology)

Conference name

Nordic Retail and Wholesale Conference 2018

Conference date

2018-11-08 - 2018-11-09

Conference place

Reykjavik, Iceland

Status

Unpublished

Forskningsgrupp

  • VBE